سیاه‌های سفید

« آثاری که می بینید بدون سفارش دهنده و براساس دغدغه های شخصی ام در میان سرشلوغی های روزمره و هیاهوی پروژه های متنوع تبلیغاتی و غیرتبلیغاتی کار شده اند.
از نوجوانی طراحی ها و تصویرسازی هایی با کنتراست سیاهی و سفیدی مطلق برایم جذاب بود، و هنوز هم در طراحی و تصویرسازی شخصی و ذهنی، خطوط سیال سیاه و سفید با ترکیبی به نسبت مینیمال، اولین و معمولاً آخرین گزینه هایم هستند.
این آثار به صورت دیجیتال طراحی شده اند، اغلب آنها اتود و پیش طرحی نداشته اند و به تعبیری بداهه نگاری هایی ذهنی با موضوعاتی متفاوت هستند.»

” پویا اعتراضی”متولد ۱۳۶۷ است و کارشناس گرافیک از دانشگاه سوره دارد. فعالیت حرفه ای اش را سال ۸۴ و با کارتون و کاریکاتور در نشریه “بچه ها گل آقا” آغاز کرده است. همکاری با استودیوهای انیمیشن به عنوان طراح کاراکتر، طراح لی اوت، طراح استوری بورد، طراح بکگراند و انیماتور دو بعدی، طراحی مسکات و تصویرسازی تبلیغاتی، همینطور طراحی، تصویرسازی و کارگردانی موشن گرافیک تبلیغاتی و موزیک ویدیو و در حال حاضر طراح و مدیر هنری دپارتمان تولید و موشن گرافیک آژانس تبلیغاتی “فاینال تارگت” از سایر فعالیت های او هستند.



image 
imageimageimage