مجموعه تصويرسازى ديجيتال

تصويرسازى ديجيتال از شاخه هاى محبوب و گسترده ى تصويرگرى است كه اين روزها به يكى از كاربردى ترين ابزارهاى طراحان تبديل شده است. تكنيك و فضاسازى هاى متنوع، امكانات گوناگون و جذابيت، از مهم ترين دلايل محبوبيت اين شاخه ى تصويرسازى است.
«مهديه فرهادكيايى» تصويرگر و طراح جوان حدود ٥ سال است كه به صورت حرفه اى در زمينه تصويرگرى تبليغاتى مشغول به كار مى باشد. او كه در زمينه كاريكاتور و طراحى بك گراند انيميشن هم فعاليت هايى داشته است؛ تاثير كاريكاتور و كلاس هاى آموزشى «حسين صافى» در «خانه كاريكاتور» را بر روى كارش بسيار مهم مى داند. مهديه در مورد روند انجام پروژه هايش مى گويد: «من بر طبق بريفى كه وجود دارد پيش مى روم. بيشتر مشترى ها دوست دارند كه كارهايشان خوش رنگ و لعاب بوده و ظاهرى شسته رفته داشته باشد. بسيارى از اوقات براى اينكه از بابت تناسبات خيالم راحت باشد از رفرنس استفاده مى كنم. البته من هميشه در كنار كارم تمرينات شخصى زيادى انجام مى دهم تا بتوانم زمانى كه رفرنسى وجود ندارد كارم را به خوبى انجام دهم.»
مهديه متولد ١٣٦٦ است و فوق ديپلم گرافيك دارد. او كه هم اكنون در آژانس تبليغاتى بادكوبه مشغول به كار مى باشد؛ در زمينه تصويرگرى با مجلات مختلف نيز همكارى مى كند. در ادامه، دو مجموعه از كارهاى تبليغاتى و شخصى او را با هم مى بينيم:

shahrzad tea 3  shahrzad tea 2  Goldiran 7  shahrzad tea 1  Goldiran 3  Bartar 1 Q  shajarian  meshkatian  Otto  Madarbozorg  maya 3 Dogs2


image 
imageimageimage