ماهی تیغ دار و سایرین

« تصاویری که می بینید مربوط به رمان کودک « شیر جوجه ماهی تیغ دار » نوشته « سیمین پناهی فرد» است که در شانزده فصل نوشته شده است. تکنیک کار اکریلیک است. معمولا در ابتدای کار، داستان را فریم بندی می کنم و بعد از مطالعه دقیق و بررسی کاراکترها، به طراحی کاراکترهای اصلی می پردازم. بعد از طراحی کاراکترها و فضای کلی داستان، استوری بوردی از تمامی فریم ها تهیه می کنم و بر مبنای مشخصات کلیدی ای که در هر فریم مشخص کرده ام، طراحی خطی هر فریم را با جزئیات کامل انجام می دهم و به اجرای نهایی می رسم. وفاداری به متن و بعد از آن تلاش در هر چه بیشتر وارد کردن تخیل و جزئیات فضا جهت هم ذات پنداری بیشتر با متن از مهم ترین اهداف و چالش هایم در انجام هر پروژه تصویرسازی است.»

« آرزو قلیزاده» در سال 1362 در شهرستان بابل به دنیا آمده است. کارشناسی ارتباط تصویری اش را از دانشگاه « الزهرا» گرفته و از سال 1385 پس از فارغ التحصیلی بلافاصله مشغول به فعالیت در این رشته شده است. تا کنون با آژانس های تبلیغاتی زیادی به عنوان طراح گرافیک و مشاور هنری و همچنین با ناشران مختلف کتاب کودک به عنوان طراح گرافیک و تصویرگر همکاری کرده است. شرکت در ورکشاپ ها و نمایشگاه های متعدد از دیگر فعالیت های او هستند.

frame-01-dardo-del-doostaneh

frame-03-aghaze-safar frame-04-didar-ba-shubest frame-05-asare-verde-jaduee frame-06-donyaye-zire-ab frame-10-raze-mahi-talaee frame-12-ye-khabare-khoob frame-13-paye-derakhte-chenar scan_20160924-2 scan_20160924 scan_20160924-3
image 
imageimageimage